Gebruikt u Zakelijk Internet Bankieren? Dan kunt u ook op uw mobiel of tablet uw bankzaken regelen.
Voor wie
- De app is voor zakelijke klanten die Zakelijk Internet Bankieren al gebruiken. Nog geen Zakelijk Internet Bankieren? Vraag dit dan aan bij uw Zelfstandig Adviseur.
- U kunt de app alleen gebruiken als uw bedrijf maximaal 10 RegioBank rekeningen heeft en u bij uw Zakelijk Internet Bankieren één digipas heeft. Zijn er meer digipassen? Dan kunt u de app helaas nog niet gebruiken. Weet u niet zeker hoe het in uw situatie zit? Vraag het uw Zelfstandig Adviseur.
- De app is beschikbaar voor mobiele apparaten met iOS (iPhone, iPad) of Android (bijvoorbeeld HTC, Samsung).
- Heeft u met ons de Overeenkomst Gecombineerd gebruik Internet Bankieren ZZP – Particulier gesloten (Combi Contract)? Dan geldt er een aparte procedure voordat u de app kunt gebruiken.
Lees meer over het Combi Contract en de app.
Handleiding
Zo begint u met de app
Stap 1: Download en installeer de app
Ga naar de App Store of Google Play om de app te downloaden en te installeren.
- Kies voor ‘Zakelijk’
- Lees en accepteer de voorwaarden.
- Maak uw persoonlijke mobiele pincode aan.
- Onderteken uw registratie met uw digipas.
- Nu kunt u de app gaan gebruiken. In de app zelf vindt u meer informatie en tips over het gebruik en de mogelijkheden van de app.
Over de app
Met de Mobiel Bankieren app van RegioBank heeft u uw bank altijd in uw binnenzak. Handig als u snel uw saldo wilt bekijken of een betaling wilt doen. Of u nu thuis bent of onderweg. Met de app is bankieren nog makkelijker.
- Inloggen en overboeken zonder digipas: u gebruikt gewoon uw zelfgekozen mobiele pincode.
- Saldo checken van de betaal-, spaar- en beleggingsrekeningen die u ook in Zakelijk Internet Bankieren ziet.
- Uw rekeningoverzicht persoonlijk maken: rekeningvolgorde + wel/niet tonen.
- Bij- en afschrijvingen tot 24 maanden terug bekijken.
- Geld overboeken tussen uw eigen rekeningen en naar anderen.
- Adresboek gebruiken.
- Overboeking inplannen.
- Acceptgiro scannen.
- Voorlezen betalingskenmerk acceptgiro.
- Log in zonder uw digipas
- U logt in op de app met uw mobiele pincode: een 5-cijferige code die u zelf kiest. Zo kunt u uw saldo inzien en betalingen doen zonder uw digipas. Handig en snel.
- En net zo veilig als de digipas.
Maximumbedrag met de app
Met uw mobiele pincode kunt u bedragen tot € 500 overmaken. Een lagere limiet instellen kan ook. Dat doet u zelf in de app. Voor betalingen boven de € 500 heeft u uw digipas nodig. Uw digipas heeft ook een daglimiet. Deze limiet is persoonlijk. U vindt uw maximumbedrag in Zakelijk Internet Bankieren.
Kosten
De Mobiel Bankieren app kunt u zonder extra kosten downloaden. Voor de transacties die u met de app doet betaalt u wel kosten. Dit zijn dezelfde kosten die u betaalt voor transacties die u via Zakelijk Internet Bankieren doet. U vindt deze in de Informatiewijzer Zakelijk Betalen.
De app veilig gebruiken
Mobiel Bankieren is ontwikkeld volgens onze hoge veiligheidsstandaard. Mobiel Bankieren is net zo veilig als Internet Bankieren. Wilt u meer weten over hoe u veilig gebruik maakt van onze apps? Kijk dan op de pagina over veilig mobiel bankieren. Komt u een app tegen die wij niet op deze pagina noemen? Open de app niet en neem direct contact op met de Helpdesk Internet Diensten.
Helpdesk Internet Diensten
Heeft u vragen of hulp nodig? Bel dan met onze Helpdesk Internet Diensten op nummer 030 – 291 42 90. Onze medewerkers helpen u graag verder. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.
Voorwaarden en informatie
Op onze producten en diensten zijn voorwaarden van toepassing. Het is belangrijk dat u deze voorwaarden goed leest. Als er een Productwijzer is, vindt u deze – samen met de overige relevante productinformatie – aan de rechterkant op deze pagina. Hier vindt u ook de Algemene Bankvoorwaarden, het Privacy- en Cookie Reglement en de Dienstenwijzer waar u onder meer informatie kunt vinden over openingstijden, adresgegevens en onze klachtenprocedure. Alle documenten kunt u downloaden, opslaan en printen.