Onverhoopt ontevreden of juist een compliment? Vertel het ons.
Wonen en Welzijn vindt het belangrijk om op een persoonlijke én servicegerichte manier haar diensten te verlenen. Wij staan voor u klaar en komen onze beloftes na. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Als dat het geval is, horen wij het graag.
Heeft u een opmerking over onze service. Of heeft u juist een compliment voor ons. U kunt uw opmerking, compliment of klacht aan ons doorgeven via het formulier op deze pagina. Vul uw gegevens in en vink aan wat u met ons wilt delen. We proberen hier zo snel mogelijk op terug te komen.
Zo kunnen we u het beste helpen bij een klacht
Meld uw klacht of opmerking bij uw adviseur, deze staat altijd voor u klaar en kan u persoonlijk en snel helpen. Bent u niet tevreden met het antwoord of de oplossing van uw adviseur? Vult u dan het formulier op deze pagina in. U ontvangt van ons z.s.m. een ontvangstbevestiging en we gaan meteen op zoek naar een passende oplossing. Uiterlijk binnen 6 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Bent u ontevreden over de manier waarop Wonen en Welzijn met uw klacht is omgegaan? Neem dan, binnen drie maanden na dagtekening van het antwoord van Wonen en Welzijn op uw klacht, contact op met:
Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Meer informatie over de procedure leest u op de website van het Kifid: www.kifid.nl
Wilt u uw klacht niet door het Kifid laten behandelen, dan kunt u ervoor kiezen om zelf een juridische procedure te starten.